Sunday, August 06, 2006

movie trailer:The Departed

馬丁史柯西斯(Martin Scorsese)執導的好萊塢版《無間道》已完成
現在 Yahoo Movies 可以看到《The Departed》的 預告片/trailer

可是,在預告片中
狄卡皮歐(Leonardo DiCaprio)略顯癡肥,眼神缺乏梁朝偉的深度
麥特戴蒙(Matt Demon)也看不出有劉德華的心機
傑克尼克遜(Jack Nicholson)除了賊樣,造型也搞得髒髒的 ……
總之,這預告片對我來說實在毫無吸引力是也!

*note:
The Hollywood movie "The Departed" is based on the Hong Kong movie "Infernal Affairs."
IA was really popular among HK and Taiwan, then developed into a series of trilogy.
However, the trailer of the hollywood version seems not attractive to me.
Well, the very thing i am curous is that how the Chinese title of "the Departed" would be?

8 comments:

Kelvin said...

Hello from a blogger down under in New Zealand. I was searching the blog world when your blog popped up. I cannot understand your language, but I had a look at the video

小(老)學生tess said...

Hi, kelvin,
thanks for visiting my blog.
the language i use is Traditional Chinese.

how do you think about the trailer of "The Departed?"
i personally don't like it.

Anonymous said...

有沒有考慮要搬到無名來呢^^

小(老)學生tess said...

無名不是要收錢嗎?
我是窮人,還是先用這個免費的吧 ^^!!!

Anonymous said...

用下来觉得这里怎样?
图片空间大吗?
界面倒是不错,很干净。
我也在考虑是否搬家呢,但是好麻烦的!

小(老)學生tess said...

我沒瞧見有關空間限制的說明
圖片可以使用原本存在電腦裡的
或是連結到其他相簿網址(例如flickr)
應該沒什麼問題吧

範本(版型/template)的選擇不多是真的
但如果dd對html熟悉的話,可以自己修改

關於使用的感覺,妳還可以問問CJ哦 ^_^

Fish said...

來簽到~~
我比較喜歡Blogger.com的自由自在,讓我可以天馬行空隨心所欲。不過,就是要花些時間修改Template就是了。希望小學生也會喜歡!

Anonymous said...

嗯,我想我這電腦白痴還得花時間慢慢摸索,才能把版面修改到比較理想吧……